עליית לחץ דם בעת מחלה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לוין. אני סובל מיתר לחץ דם, אבל הוא בדרך כלל מאוזן טוב עם התרופות. רק כל פעם שאני חוטף איזה וירוס ואפילו משהו קל, עוד לפני שאני מודע שחליתי, הלחץ דם קופץ לגובה ומגיע עד 180/110 לפעמים ולא עוזרות התרופות. יום יומיים אחרי זה עוד לפני שהבראתי מהוירוס הוא נרגע וחוזר למצב תקין. מה ההסבר לזה, וכיצד ניתן לטפל בזה. תודה רבה
שלום רב מאיר, לחץ דם מושפע מהרבה מאוד פרמטרים כמו כאב, מחלת חום, חוסר שתייה אוכל מסוים וכדומה. ידוע שבזמן מחלה הגוף משנה מעט את לחצי הדם ולעתים יוצא מאיזון. התהליך הוא טבעי רק חשוב להקפיד לא לצאת מאוד מאיזון. בריאות שלמה
כל טוב מאיר