הצטננות כמעט בלתי פוסקת החורף
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מאז ומתמיד היתה לי רגישות רבה באיזור האף והגרון ונזלת כרונית מגיל 10 שהתמתנה בגיל מבוגר. כיום אני בת 65 והשנה אני מנוזלת כמעט ללא הפסקה, האף סתום ואני מרגישה מצוננת רוב החורף. רופא אא"ג קבע שזהו לא סינוסיטיס. תחושת ההצטננות לא מלווה בחום למרות שמידי כמה ימים ישנן צמרמורות. השתמשתי מספר ימים ב-clarinase אבל התופעה חזרה תוך כמה ימים. מה ניתן לעשות ? אילו בדיקות לבקש מהרופא ?
שלום רב, התלונות שאת מתארת מתאימות לנזלת כרונית אשר מתגברת בתקופת החורף ועונות המעבר. תרופות ממשפחת האנטיהיסטמין כמו קלארינז אמורות להקל על ההרגשה "עד יעבור זעם" אני ממליץ להתייעץ עם רופא משפחה או א.א.ג בקשר לטיפול ארוך יותר או שינוי תרופתי לאנטיהיסטמין אחר בריאות שלמה