צפצוף באוזן שמאל וכאב ראש
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. אני בת 24 עם עבר רפואי תקין ברוך השם. לפני כשבועיים הפסקתי ליטול גלולות למניעת הריון לאחר 7 שנים של שימוש. בשבוע האחרון החל לי כאב ראש שבא והולך לכמה שע' כבר מספר ימים ולפעמים מלווה בטינטון באוזן שמאל עם הרגשה של "פקק" בבדיקת הדם האחרונה מלבד כולסטרול מעט גבוהה (220 שהערך המקסימלי הוא 200 במעבדה) הכל בסדר ברוך ה'. אובחנתי כסובלת משחיקה בסחוס הלסת בעקבות חריקה בלילה וישנה עם סד מדי פעם. כרגע אין לי כאבים או "קנקים" בבוקר . האם עליי לחשוש ממשהו? האם זה קשור לגלולות,ללסת? ואני מעשנת. תודה!
בוקר טוב הילה, אין קשר בין הפסקת הגלולות לבין כאבי הראש בד"כ. השילוב של שחיקה בלסת בהחלט יכול לגרום לכאבי ראש-למעשה זה הסיבה הראשונה שמגיעים לאבחנה הזאת. אני ממליץ בדיקת א.א.ג לאוזן לראות שהכל בסדר ואז לטפל בנושא הלסת-סד או כדומה, בשילוב עם משככי כאבים לראש. רפואה שלמה