סרטן בבלוטת התריס ולקיחת אספירין ללא אבחון
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אמי חלתה בסרטן בבלוטת התריס והסירה אותה. בנוסף לכדורים שממלאים את תפקוד הבלוטה היא לוקחת אספירין (ללא מרשם מרופא). רציתי לשאול האם זה מסוכן שהיא לוקחת כדור בכל יום? האם צריך להפחית בכמות או לעשות הפסקות מידי פעם?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אין קשר ישיר בין כדורי אספירין לסרטן התריס , אמך יכולה להמשיך בטיפול , בכל מקרה יש להתיעץ עם רופא המשפחה לגבי נחיצותם . יום נעים