טיפול בוולוודיניה מיואשת וכאובה

דיון מתוך פורום  טיפול בוולוודיניה (ווסטבוליטיס)

17/04/2023 | 20:17 | מאת: Shirany

היי , אני סובלת שנה מכאבים בנרתיק מאובחנת עם וולוודיניה ממקור עצבי . הכאבים חריפים מאוד תחושת שריפה,בעירה וצריבה באופן תמידי 24/7 .הכאבים עוד יותר מתחזקים לאחר הפיפי .מטופלת קרוב לשנה אצל מומחה במרפאת עריה ולדן נוטלת אלטרול תקופה ארוכה במינון 150 מג שזה המקסימלי שאפשר לקחת . לצערי הכאבים לא עוברים ואין אפילו שום שיפור או הקלה .ניסיתי גם טיפולי פיזיותרפיה רצפת אגן ,טיפולים מרפואה האלטרנטיבית, דיקור,טיפול הומאופתי, תוספי תזונה ופשוט כלום לא עוזר. לאחר התייעצות עם הרופא גם ניתוח גם לא מתאים לי כי הכאבים הם כל הזמן ולא רק בזמן חדירה. אני ממש מתוסכלת האם נגזר עליי כל חיי לחיות בכאב ?? איזה עוד טיפולים אפשר לעשות ?

שלום רב, אכן נשמע מתסכל. אם הכאב הוא תמידי, ולא רק כשיש מגע ישיר או חדירה, טיפול בכדורים הוא אכן הטיפול הנכון יותר. ישנם סוגים נוספים של כדורים שאפשר לנסות, העובדה שסוג אחד לא עזר לא אומרת שלא ניתן יהיה למצוא טיפול שיעזור יותר - גם אצל נשים שנוטלות גלולות, למשל, לעתים הן מנסות כמה סוגים עד שמוצאות את הסוג המתאים ביותר. אני ממליצה כי תפני שוב למרפאת עריה בה את במעקב ותשאלי לגבי אפשרות של שינוי הטיפול. אני מאד ממליצה במקביל לפנות גם לטיפול מיני ו/או רגשי, על מנת לתת מענה גם למצוקה שאת חשה כתוצאה מהמצב. בהצלחה.

05/07/2023 | 09:44 | מאת: אינה

שלום שירן, אני כמוך , מקרה מאוד דומה ... אבל סובלת מזה שנים !!!! הלכתי לרופאים שמתמחים בוולוודיניה.... משחות , כדורים .... וכלום לא עוזר ... יאוש ממש.... ואז נזכרתי בחברה שמתעסקת שתחום השמנים .... אמרתי ... אשאל אותה.. מה כבר יכול להיות ... כשאת נמצאת בייאוש , ואם יש משנו שיכול להקל על זה , אפילו במעט את מנסה כל דרך !!!! חוץ מזה שביזבזתי מלאאא כסף למשחות שניסיתי אותן ... כל חודש 350 שקל רק משחה !!!! ולא עוזר... זה ממש פוגע באיכות החיים ... כל היום גירודים וצריבות ואחרי פיפי אפשר למות ... בקיצור היא הקשיבה לי ורקמה לי שמן להרחה על האף ... כן.. כן.. אל תצחקי ... אם מישהו היה מספר לי וזה לא היה קורה לי ... גם אני הייתי צוחקת .... אבל ... אני כותבת וכולי רועדת מהתרגשות ... בקיצור אחרי יומיים שמתי לב שלא כואב לי(סליחה על הפרט הדוחה) לא כואב לי לנגב אחרי פיפי... אני בטוחה שאת יודעת על מה אני מדברת .... וככה זה המשיך עד היום ... והתחלתי להנות מסקס (סליחה)...אם את מעוניינת , הטל שלי זה 0522256733 אתן לך את הטלפון שלהה ... הטיפות שהיא רקמה לי עלו לי פחות ממה ששילמתי על המשחה !!! וזה האמת עוזר ... אחרי זה את תודי לה כל יום !!!! (אני מקווה.. כי כל מקרה לגופו ) אבל אני הייתי מוכנה לנסות כל דבר בכדי להקל על הסבל שאני עוברת מעל עשור !!!

מנהל פורום טיפול בוולוודיניה (ווסטבוליטיס)