ציסטה בשחלה השמלאית
דיון מתוך פורום סרטן השחלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת אולטראסאונד התגלתה ציסטה בשחלה השמאלית ציסטה צלולה בגודל 40 X 30 מ"מ עם זרימת דם בדופן RI-0.63. ללא נוזל בדוגלס. חשוב לציין שאני נוטלת גלולות כעשר שנים ועכשיו רוצה להפסיק כדי להיכנס להריון. הייתי רוצה להבין מה סוג הציסטה שיש לי האם תפקודית, זקיז צהוב וכו ומה דרכי הטיפול האפשריות (רופאת הנשים שלי שלחה אותי באוגוסט לאולטראסאטונד מחשש לציסטה כזו ועד עכשיו היא לא עברה) . האם נדרש ניתוח? ,תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
מכיון שאת לוקחת גלולות ומכיון שהציסטה לא נעלמה לאחר מס חודשים, הרי שאין מדובר בציסטה תפקודית אבל לפי תאור הציסטה וגודלה נראה שלא נדרש ניתוח בשלב זה