טיפות סטרואידים -דתאמיצין
דיון מתוך פורום גלאוקומה - לחץ תוך עיני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא ! לפני כחודש וחצי קיבלתי בפעם הראשונה בחיים טיפות מרשם דתאמיצין לשימוש פעמיים ביום , בגלל אודם וגרד בעין שמאל. הרופא שבדק אותי ביקש לחזור עוד חודש רק לבדוק שהכל בסדר. האודם והגרד עבר לי, ככה שהתלבטתי אם לחזור, אבל בכל זאת חזרתי אתמול. בבדיקה אתמול הרופא אמר שהלחץ תוך עיני בעין שמאל עלה ויכול להיות שזה קרה מהטיפות. 1אם זה בגלל הטיפות, תוך כמה זמן הלחץ אמור להעלם? 2מה קורה בעין שגורם ללחץ לעלות? 3אם מפתחים נזק מהטיפות תוך כמה זמן זה קורה ?לחץ או עכירות אני ישמח אם אתה יכול לענות לי כי אני לחוץ אני בריא בן 18 וחצי ולא נוטל תרופות בכלל
רב הסיכוי שהלחץ יירד תוך ימים או שבועות ספורים, ולא ישאיר כל נזק. יש כמובן לחזור לרופא לבדוק את בלחץ לוודא שאכן ירד