זידובל ודלצין לטיפול בוגינוזיס

דיון מתוך פורום  קנדידה - פטריה בנרתיק

13/08/2019 | 17:40 | מאת: הילה

היי אני סובלת מוגינוזיס כבר שנתיים וטופלתי בטיפול מונע אצל רופאה מומחית. לפני שבועיים זה תקף שוב ושמתי זידובל ג'ל לשבוע וזה עבר וחזר שבוע אחרי. עכשיו רכשתי דלצין. השאלה שלי היא האם זה בסדר לקיים יחסים בזמן טיפול בדלצין? מאחר שהרופאה אמרה לי שבזמן טיפול בזידובל זה בסדר לקיים יחסים ורציתי לדעת אם יש הבדל.

לקריאה נוספת והעמקה

כעקרון ניתן לקיים יחסים אך תמיד מומלץ לתת לאיזור מנוחה בעת טיפול מקומי. באם הבעיה חוזרת באופן תכוף רצוי גם לעשות הערכה כללית ולנסות להבין מדוע זה קורה וגם לוודא שאכן מדובר בווגינוזיס ולא מצב אחר (למשל טריכומונס ועוד) ע"י משטח ובדיקת STD (בדיקת שתן למחלות המועברות בדרכי מין).

17/08/2019 | 22:51 | מאת: הילה

בעבר עשיתי בדיקות לא מדובר בטריכומונס. ההפרשה מימית והריח לא נעים ואובחנתי בוגינוזיס. זה בעיקר חזר עכשיו בסיום מחזור שמתי זידובל שבוע וזה עבר וחזר שלושה שבועות אחרי במחזור האחרון. כרגע כבר 5 ימים עם זידובל והריח עדיין קיים כאילו הזידובל לא משפיע. האם עלי לשים דלצין? לא ציינתי שאני בת 43. הטיפול המונע היה עם פולקנול לפרק זמן ממושך ולאחר מכן נאמר לי להפסיק ולשים מנה של זידובל פעם בשבוע ולא התמדתי כל כך ולאחר מסםר חודשים עכשיו זה חזר. אני מתוסכלת ולא יודעת איך לטפל

מנהל פורום קנדידה - פטריה בנרתיק