וריקוצלה
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני 5 חודשים נותחתי דו צדדי . בחודש האחרון חש בכאבים עמומים וחדים מדי פעם באשך ימין . כאב שמקרין לאזור הגב האחורי ולירך ברגל ימין. הכאב נסבל אך השאלה היא האם זה כאב בעקבות הקשירה או שמדובר בתופעה חריגה שלא נשמעה... תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, כאב שמקרין מהגב לירך הוא בד"כ כאב שמקורו הוא כעמוד הדרה. כדאי לשקול לברר בכיוון זה. כאב כזה הוא שכיח מאוד. לא נראה כי קשור לניתוח שעברת. בכל מקרה - כדאי להבדק. בברכה, ד"ר רענן טל