וריקוצלה?
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא בדיוק יודע מה זה וריקוצלה אבל יש לי ורידים תחת אשך שמאל אך ללא כאבים חריגים. #האם מה שיש לי נקרא וריקוצלה? # מה עליי לעשות עם הנתון הזה? #האם זה יפגע לי בתפקוד המיני ובאיכות הזרע שלי? #האם אפשר להמשיך לחיות ככה או חייב טיפול? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אני חושב שכדאי בשלב ראשון להבדק על ידי רופא ולברר האם מה שאתה רואה הוא מצב תקין או ממצא חריג. תוכל לפנות לרופא המשפחה לבדיקה. בברכה, ד"ר רענן טל