כאב חד באשך
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בן 32!שלשום היה לי כאב באשכים שחלף מהר ולא יחסתי חשיבות לזה . למחרת בערב לאחר שעות עבודה מרובות (15שעות )בנהיגה כשהגעתי הביתה החל לכאוב לי אשך שמאל בחוזקה .פניתי למיון ושם אורולוג נתן לי ciproxin פעמיים ביום למשך שבוע ורשם במכתב שחרור "יכולה להתאים להתחלת איפידידימיטיס משמאל".שאלתי האם ניתן לאבחן רק ממשוש מה יש לי האם היה צריך לעשות אולטראסאונד או בדיקת שתן כדי לאבחן את הבעיה?ממה זה קורה?והאם הטיפול שניתן לי נכון?תודה רבה על תשובתך...
לקריאה נוספת והעמקה