כאבי וריקוצלה מתגברים בלילה. הסבר לתופעה?
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר. האם יש הסבר רפואי\מדעי למה כאבי הוריקוצלה מורגשים בעיקר בלילה? או שזה רק פסיכולוגי אצלי בראש? כרגע אני סובל מוריקוצלה עם כאבים באשך שמאל ותמיד בלילה שאני שוכב במיטה הכאבים מתגברים מאוד. הכאבים מתחילים להיות חזקים החל משעות הערב ומתגברים בלילה. היש הסבר רפואי לזה או שזה רק הרגשה שלי? תודה
שלום רב, כאבי וריקוצלה באופן קלאסי מתחזקים בעמידה ממושכת וחולפים מייד בשכיבה, שכן התאספות הדם בהורידים המורחבים מושפעת מגרביטציה - כח המשיכה. אם הכאב מתגבר בשכיבה בלילה - סיכוי גדול מאוד שהכאב שאתה סובל ממנו מקורו לא בוריקוצלה אלא בבעיה אחרת. בברכה, ד"ר רענן טל