המשך:בליטה מאחורי האשך
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך המהירה. האם הגידול באשך כפי שתיארת הוא מצב מסוכן שיכול להוביל לדברים יותר מסובכים?ומה? אם אני אחכה לאחרי החג ללכת לקופת חולים ייקרה משהו? כי אני די מתבייש לספר לאבא שלי
שלום שוב, אל תתבייש לדבר עם אבא. אין כאן כל מקום לבושה - לא מדובר במשהו לא טוב שעשית. תור בקופת חולים עלול לקחת כמה ימים. אני חוזר על ההמלצה - לפנות למיון, אולי מחר בבוקר זה זמן טוב. יכול להיות שמדובר בשום דבר ותוכל להיות רגוע. בברכה, ד"ר רענן טל
הבעיה זה שאני לא יודע איך לספר לאבא שלי שהאשך שלי נפוח