לא הבנתי משהו...
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 6 ובן 3 מחוסנים במומת , יש להם עוד מנה לקבל בכיתה ב כרגע החלטתי לא לחסן במוחלש. האם במידה והם יבוא במגע רוק עם ילדים שחוסנו במהלך ה6 שבועות הם יידבקו או יהיו מחוסנים גם מהם?
אם הם יבואו במגע עם רוק של כאלו שחוסנו הם עשויים להידבק וכך להיחשף לנגיף המוחלש ולהתחסן. אולם ההדבקה היא לא וודאית לכן יש להתחסן
את מסכנת כחצי מיליון איש במדינת ישראל בכך שאת לא מחסנת את הילדים שלך את כל הלא מחוסנים כי המערכת החיסונית שלהם חלשה וכן תינוקות עד גיל 4 חודשים שלא מחוסנים. כשהסיכון שלך זה אחד לכמה מיליונים כמו הסיכון להתרסק במטוס. תחשבי על זה בבקשה. אמא לתינוק בן חודשיים