ילד חולה סרטן
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני אמא לילדים בני גיל 7, 5, 3. הם לא חוסנו עדיין. יש לנו בן משפחה, ילד כבן 13 חולה בסרטן ועובר טיפולים וכעת תקופת החגים ואנחנו מתכננים להיות ביחד כל המשפחה ולכן רציתי לדעת האם כדאי לחסן את ילדי לאחר החגים מכיוון שאסור להם להיות במידה ויחוסנו בקרבת אותו בן דוד חולה. או שיותר חשוב הוא שילדי יחוסנו לפני החזרה למסגרות בית הספר והגנים. אשמח לתשובה מהירה. תודה.
יש להמנע מחיסון רק אם מדובר בקרוב משפחה מדרגה ראשונה, אח או הורה לגבי בן דוד אין מניעה מלחסן, ניתן להפגיש בינהם אם שומרים על תנאי היגיינה נאותים