חזרה לגן - אמא מודאגת
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תאומות בנות 4.5 שחוסנו בעבר.לגבי החיסון המוכחי - אני עדיין בהתלבטות... בשבוע הבא הן חוזרות לגן- האם יש סיכוי שתדבקנה מילדים שחוסנו כעת ? ואיך מערכת החינוך הולכת להתנהל עם 30 ילדים קטנים בגן שלא ממש יודעים לנגב את הטוסיק ולשטוף ידיים כהלכה?
לקריאה נוספת והעמקה
ילדים שחוסנו יכולים להדביק בנגיף המוחלש אולם הו לא מסוכן יש הרבה מאוד מחלות שיכולת לעבור ם לא מקפידים על היגיינה לא רק פוליו ואזה אתגר קבוע של מערכת החינוך לא רק באירוע הנוכחי. מכיוון שהילדים בריאים בדרך כלל ואין מגפות נראה שמערכת החינוך מתמודדת היטב