אצווה של החיסון + נגיף בביוב
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, במסמך שהופץ באתר של משרד הבריאות ובו אישר מהרשות האירופאית מצויין מספר אצווה מסויים של החיסון עם צילום של הבקבוק כפי שניתן בדרום הארץ. כשלקחתי את בני לחיסון היום ביקשתי לראות את הבקבוק ועליו היה מצויינת אצווה אחרת. 1. האם זה תקין? 2. היא גם נתנה לו יותר מ-2 טיפות? האם זה בסדר? שאלה נוספת לגבי הימצאות הנגיף בביוב. האם זה יכול להיות שהוא נמצא שם כי בכל זאת הנגיף החי-מוחלש מופרש בצואה?!?! תודה, שרית
כל האצוות של החיסונים שמופצים בארץ מאושרים להפצה אין שום סכנה בקבלת יותר מ2 טיפות הנגיף שנמצא הביוב הוא מהסוג האלים - בבדיקות המעבדה ניתן להבדיל בינהם