שאלה בקשר לצורך בזריקת טטנוס
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם דקירות לא עמוקות אבל היה דימום קל משיני מסור שהשתמשתי לגיזום עצים והיה מונח על האדמה מצריך זריקת טטנוס. התחסנתי בבוסטר לפני 4 שנים ופעם נוספת לפני 8 שנים ו12 שנים. אבל אני לא בטוח אם בילדותי עשיתי חיסון מלא של 3 מנות חיסון כי אני יליד תחילת שנות ה50 זכור לי שבבית ספר היסודי עשו לתלמידים חיסון טטנוס וגם בגיוס לצה"ל
שלום רב, נראה שיש לך כיסוי מלא ועדכני. ככל ולא חלפו 5 שנים מהחיסון האחרון אינך צריך חיסון נוסף בברכה ד"ר אודי קלינר