חיסון לאומיקרון לשלושה בני משפחה
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,דוקטור! אני בת 59,בעלי בן 61 ובני 26 חלינו בינואר 2022 באומיקרון.זה קרה ,אחרי שאני ובני התחסנו 3 פעמים ובעלי 4 פעמים. יש לי מספר שאלות: 1. האם מומלץ במצב שלנו להתחסן בחיסון החדש? 2.האם עושים את החיסון בחדש לכולם או שלפי התנאיות מסוימות? בעלי ובני קיבלו smsעם ההמלצה להתחסן ואני לא... אשמח להבהרה. תודה רבה.
שלום רב החיסון מומלץ לבני 12 ומעלה אשר נמצאים בקבוצת סיכון לפי גיל, עיסוק או מחלת רקע. ניתן לקבל אותו 3 חודשים לאחר ההחלמה או לאחר קבלת החיסון האחרון בסדרה המינימלית הנדרשת לשם קבלתו. ההמלצה תקפה גם למחלים מחוסן. בברכה ד"ר אודי קלינר