תינוק חדש בבית ואחים שלא חוסנו בחי מוחלש
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי שלום, רוצה לברר, שיש תינוק חדש בבית תודה לאל, ואחים שחוסנו במומת אולם לא בחי מוחלש, אחים בני 9+11, מה הסיכון במצב הנוכחי של מציאת זן בביוב לתינוק חדש בבית עד אשר הוא יוכל להתחסן? האם במצב זה רצוי לעשות לילדים חי מוחלש? כי הרי זה הופך אותם לתקופה לנשאים והתינוק לא מוגן עוד. כנל לגבי אמא בהריון האם היות ילד מקבל חי מוחלש ומפריש ככ הרבה זמן לא יכול גרום לנשאות של האמא בהריון ולעבור שליה לעובר חס וחלילה? זה וירוס חודר שליה? תודה
שלום רב, ההמלצה הינה השלמה לשתי מנות חיסון חי מוחלש לילדים מגיל 10 שבועות ועד 17 שנים למי שאין לו (את המנה הראשונה אם חסרה ניתן לקבל רק ביחד ולא לפני קבלת המנה השנייה של החיסון המומת). אישה בהריון במשק הבית אינו התווית נגד לחיסון הילדים. בברכה ד"ר אודי קלינר