חיסון קורונה לילדים מחלימים
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילד בן 5.5, במרץ השנה חלה בקורונה בסבטמפר 2021 עשה בדיקת סורולוגיה לקראת פתיחת שנת הלימודים והתוצאה הייתה שיש נוגדנים 840(תוצאה). השאלות שלי: 1. האם יש הנחיה לחסן ילדים מחלימים 2. האם החיסון לא יפגע בילד ואם יש נוגדנים בגוף
שלום רב נכון להיום עוד אין המלצה לחסן ילד מחלים בגיל זה. עם זאת, ניתן במידה ואת בוחרת בכך לקבל את החיסון בחלוף 3 חודשים מההחלמה. החיסון הינו בטוח ואין עדות לפגיעה בילד במצב זה. בברכה ד"ר אודי קלינר