רוטה לתינוק לאמא מדוכאת חיסון
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לגבי חיסון רוטה לתינוק אני חולת קרוהן ולמשך ההריון עד שבוע 35 הזרקתי תרופה ביולוגית בשם יומירה. התינוק נולד בשבוע 40 פלוס 3. הרופאי גסטרו לא ממליצים לחסן את התינוקות ברוטה בגלל הדיכוי החיסוני של האם. השאלה אם יש בעיתיות מבחינת התינוק לחסן ברוטה (בגלל שהזרקתי את התרופה עד שבוע 35) ומבחינתי האם שימוש בכפפות וכמובן שמירה על ההגינה תמנע חשיפה שלי לרוטה ? מצד אחד פוחדת עליו שלא יחוסן אבל גם פוחדת עלי .. תודה.
שלום רב אפשר לחסן ילד שנמצא במגע קרוב (מתגורר באותו בית) עם אדם הסובל מדיכוי של מערכת החיסון. בברכה ד"ר אודי קלינר