עטלפים שהם נושא בעייתי

דיון מתוך פורום  חיסונים לילדים - משרד הבריאות

20/12/2018 | 15:49 | מאת: יאיר

שלום, ביום שני בלילה בדרכי הביתה, בתל אביב, בכניסה לבית ישן מאוד נתקלתי פתאום בעטלף פירות שטס לי כמעט לתוך הפנים. היה גשם שוטף והזזתי קצת את הראש הצידה. החשש שלי שהתרחש משהו נורא. מצד אחד, אם דבר כזה היה מתנגש לי בראש אני מניח שהייתי ב100 אחוז מרגיש בום חזק בראש, מצד שני, אני חושש לשריטה מציפורניים או כנפיים ואפילו נשיכה בחלק הימני של הקרקפת. בשונה מכלב אין לי מושג מה קורה. מאחר ויש לי הרבה שיער על הראש זה היה קצת קשה אבל שפשפתי את הקרקפת החשודה במפיות ונייר כדי לבדוק האם יש דם כלשהו... לא מצאתי אבל אולי פספסתי. הייתי ביום למחרת בבדיקה בקופת חולים שיסתכלו על הקרקפת ולא ראתה האחות דבר חשוד. הייתי בלשכה גם כן ולא מצאו לנכון לעשות דבר מיוחד. האם יש מקום לדאגה אמיתית אמיתית? אודה לתשובתך

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב על פי הסיפור נראה שהחלטת לשכת הבריאות מתאימה. בברכה, ד"ר אודי קלינר

22/12/2018 | 10:07 | מאת: יאיר

שלום, תודה על התגובה. אני לא שקט. בדיעבד הרגשתי משהו קצת צורב בחלק הימני של הראש אבל לא הייתה לי אינידקציה להחליט מה זה. וגם אם פספסתי משהו בראש ואיני יכול לבדוק את הכל. איך אוכל להיות שקט ובטוח שלא קרה כלום? האמירה של אחד מהם בלשכת הבריאות שרופאה אחת אמרה אולי ניתן חיסון ואחרץ אמרה לא. איך אוכל להיות שקט אחרי חמישה ימים? כי אני לא שקט שאולי עטלף הפירות עשה לי משהו.

22/12/2018 | 10:08 | מאת: יאיר

אני לא שקט כפי שכתבתי לך בכלל בגלל האפשרות שזה בצד של הראש. אני מאוד בלחץ ושואל מה לעשות. האם ללכת מחר בבוקר אחרי חמישה וחצי ימים לקחת חיסןן בלשכת הבריאות למרות שהם אמרו לא ואם אתה רוצה נחסן אותך ביום שלישי? השקט הנפשי שלי לא טוב. אני בלחץ גדול ביותר ואודה לתשובתך בהמשך לתגובה שלי עכשיו.

מנהל פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות