נוזל עכור מהשד
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מבקשת לשאול, אימי בת 74 גילתה הבוקר בבדיקה שעשתה בעצמה שיש נוזל עכור בצד אחד ( צבע שחור / חום /ירוק) ובצד השני בצבע קרם . יש לציין שבבדיקות דם שנערכו ESR 54 ו CRP כמעט 4 . האם זה בגלל מה שנמצא בשד ? מה זה אומר ? לפני כשלושים שנה היה אותו דבר והיא היתה אמורה לעבור ניתוח אך בגלל לחץ דם גבוה הניתוח התבטל וההפרשה נעלמה מעצמה. זה יכול להיות גם סרטני חלילה ? תודה על עזרתכם נעמה הדואגת
הפרשות מהפטמה לא מעידות בד"כ על סרטן. הסיבות להפרשה הן מרובות ובד"כ שפירות. אולם על אימך לגשת לכירורג שד עם ממוגרפיה וסונר שדיים עדכניים על מנת לברר את הסיבה להפרשה ולטפל בהתאם.