אחרי ניתוח איצטודיות
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמא שלי עברה ניתוח להוצאת איצטודיות ועברו לה שהיא צריכה לעשות או קרינה או לקחת כדורים כדי שזה לא יחזור ואמרו לה שהכדורים יכולים לגרום לסרטן ברחם אז מה המטרה שלהם ורציתי לדעת האם יש פתרונות אחרים
לקריאה נוספת והעמקה
טל, אני מניח שאת מדברת על הסתידויות שנימצאו בממוגרפיה ובביופסיה הוכחו כסרטן שד לא חודרני DCIS באם כך אכן הטיפול המקובל על מנת למנוע חזרה של המחלה זה הסרה של הנגע בשוליים נקיים ותוספת קרינה לשד. הטיפול האנטיאסטרוגני לא תמיד ינתן. יש להיוועץ באונקולוג המטפל.