הרזיה ובקשר לגלולה מצלמת למעי,הקופ"ח מערימים קשיים

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - תמיכה

06/07/2008 | 13:05 | מאת: ידיד

צריך להתארגן ולהגיש בג"ץ או תביעה ייצוגית כי הקופות חולים במקום לפתור את המחלה עושים הכל בשביל למכור לנו את הקפסולה בארבעת אלפים ש"ח ולא כל אחד יכול וחבל כי זה בסל הבריאות. צריך שמי שסובל מהמעיים ושהמערכת של הקופה לא מצאה סיבה ויקבל את זה. זה חוסך בדיקות מזיקות כמו רנטגן והדמייה שזה מסוכן. מישהו לוקח על עצמו את הטיפול ? הגלולה בסל בעולם ורק כאן היא בסל אבל לא נותנים אותה כי לא רוצים הפקידים שםשנהיה בריאים,זה לא משתלם להם הם חושבים והם מאוד טועים ומחיר הבדיקה של הקפסולה מאוד לא ראלי ויקר. אני מזכיר כי צריך לפתוןר מחלות ולהשתמש בטכנולוגיה לשם כך. יש לי עוד הרבה בבטן ואני רוצה להגיד שפסיכיטר לא מזמן אומר שאין דבר כזה נפש בידיעות אחרונות וזה בידיוק מה שהקופה עושה היא מעלילה על חולה שזה נפשי ונפשי זה בגלל הפיזי,צריך לבדוק את המעי כולו כי כל קטע מעי משפיע. חפשו גם בגוגל ואני רוצה להוסיף כי תשובות הרופאים לדעתי לא מספקות והם עם כל הכבוד טועים שחושבים שאי אפשר לתקן והכי גרוע שהם אוצרים לך זה המצב והמצב מחמיר אם לא מטפלים ואסור לוותר. צריך ביקורת על המערכת והיום יש ביקורת אבל היא מינורית מיד ומסוכנת. ההשמנה של היום היא גם תוצאה של מערכת הבריאות שלא עושה מספיק נכון. אני מבקש להוסיף כי אני בצד של הרפואה אף שאני לקוח ושילמתי כל חיי ומתעלמים מדברי,לא מקשיבים כאן,אטומים וזה נורא,צריך להתאגד לפי שחולים יותר. אפשא לפתור כל מחלה כי המחלה לא באה מהשמיים,היא מחדל. בריאות שלמה. .

לקריאה נוספת והעמקה
09/07/2008 | 18:30 | מאת:

אני מסכימה אתך שמערכת הבריאות חולה מאד, והחולה חייב לדעת לתמרן ביצירתיות בין התקנות הדרקוניות לפעמים, אבל צריך לדעת מתי יש מקום לשינוי ומתי זאת מלחמה אבודה שתעלה לך בשארית בריאותך... אגב, כבר עכשיו יש התקדמות בעניין בדיקת הקפסולה, ויש מצבים שהבדיקה זוכה למימון. בעניין ההשמנה - לא הבנתי במה מערכת הבריאות אשמה?

10/07/2008 | 07:06 | מאת: תומר

כן ליהיא כמובן,למה אני צריך כל הזמן לריב בשביל אחרים,אני לא מבין ?,אל תהיי סלחנית כלפי המערכת,הבריאות זה הדבר החשוב ביותר ואנחנו צריכים להלחם נגד הטועים,אנחנו לא נגד המערכת,אנחנו אלה שיודעים שהם טועים וצריך לשכנע אותם כי אנחנו החולים ואנו הנפגעים וכמו שנאמר אל תשפוט אדם אלא כשתגיע למקומו,החולי עושה אותנו גם חכמים יותר,לא אוטיסטים,אנחנו יכולים לעזור גם לאחרים וגם לרופאים,חייבים. בקיצור,די לתירוצים צריך להיות בריא ותפקידם להבריא אותנו ואסור פשרות. כל טוב