אכניס של כליה ימנית כליה שמאלית קטנה היפופלסטית
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בסקירה מוקדמת שבצעתי בשבוע 17 אגניס של כליה ימנית כליה שמאלית קטנה היפופלסטית . בסקירה מכוונת שעשית אותו בפרטי שבוע 19 ממצאים דומים +מי אקוגני . קבעתי ליעוץ גנטי אך אין תורים קרובים כמות של מי שפיר תקינה . אך להתקדם עכשיו
לקריאה נוספת והעמקה
מצטערת על העיכוב. הממצאים שאת מתארת: העדר כליה אחת וכליה בודדת היפראקוגנית- אם הבנתי נכון- חמורים ויש צורך ביעוץ בהקדם של נפרולוג ילידם בצורה פורמלית כדי לראות את הממצאים ולהבין את המשמעות