ויטמינים ותוספי מזון
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אשה בריאה מתקרבת לגיל 40 ושאלתי על איזה ויטמינים או תוספות מזון אתה ממליץ לקחת באופן קבוע?
לקריאה נוספת והעמקה
היי עדנה, באופן כללי אם הינך בריאה, מרגישה בטוב, מקפידה על תזונה שמתאימה לצרכייך לרבות ספורט ותזונה לרוח (הצגה, סרט, מופע בידור, תפילה...) לא בטוח כי יש צורך בתוספת לתזונתך. אם תרצי לבחון העניין באופן מדוקדק, כדאי להגיע לנטורופת מצויידת בתוצאות בדיקות דם כלליות ועדכניות , רשימה ובה דוגמה לשבוע תזונה/חיים (מתי מתעוררת, מה אוכלת במהלך כל היום מתי נרדמת ,איך ישנה...). אשמח לעזור עוד, צחי אשרוב - 0544546665