שאלה לגבי נטילת R-17
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מעוניין לקחת את ה R-17 לטיפול במין יבלת שיש לי בכפות הידיים. לפני כ 8 שנים לקחתי את ה R-17 ובאותו זמן הגבילו אותי בתזונה, לא לשתות קפאין, מוצרי חלב וחטיפים ועוד דברים שאני לא זוכר. איך הכי מומלץ לקחת את התכשיר ומה הדרך הטובה ביותר לסייע להצלחת הטיפול? מינון? מה אסור ומותר בזמן השימוש? תודה רבה :)
לקריאה נוספת והעמקה
מציע לפנות לקו ההדרכה של ד"ר סמואלוב שם תקבל את כל הפרטים בעניין התכשיר המדובר. הנה קישור - http://www.drsamuelov.co.il/content.php?id=24 כל טוב, צוות בי"מ מרכז הצפון, בן יהודה 200 , ת"א