פיברואמילגיה או כאבי גדילה ??
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, איך יודעים להבחין בין פיברואמילגיה לכאבי גדילה? האם פיברואמילגיה יכול להיות בגיל 7 ? תודה רבה,
שלום דניאל, הסיבות לכאבים בילדים הן רבות ומגוונות. ציינת רק 2 מהן. המונח פיברומיאלגיה מתייחס יותר לבני נוער ומבוגרים. אני מפנה אותך למאמרים באתר שלי amarilyo.com כדי לקרוא על 2 התסמונות אבל חשוב לזכור שבמקרים כאלו אין תחליף לייעוץ מקצועי. בברכה, פרופ' אמריליו - ראומטולוג ילדים