כאבי גדילה
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם כאבי גדילה בעיקר ברגליים יכולים לתקוף גם במהלך היום ? או שהכאבים הללו מיוחסים רק לשעות הערב והלילה? גיל 7 . תודה
שלום מיכל, ככלל, כאבי גדילה יכולים להופיע החל משעות אחה"צ ועד למועד השינה ולעיתים אכן מעירים משינה. הסיבה לכך אינה ממש ברורה. אם הילד ישן צהריים, הם יכולים להופיע במועד סמוך לשעת הצהריים. הכלל הוא שלאחר היקיצה, הכאבים חולפים כלא היו. בכל מקרה (גם במקרים קלאסיים), יש לפנות לרופא הילדים על מנת לשלול אפשרויות אחרות. בברכה, פרופ' אמריליו - ראומטולוג ילדים