חיסון פןלין לילד מהמשפחה
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני אובחן בתסמונת PFAPA מגיל קטן. היןם הוא בן 7 ויש לו עדיין התקפים לעיטים רחוקות. הבן הקטן צריך להתחסן בחיסון פוליו והאחות אמרה שאי אפשר לחסן אם יש מישהו במשפחה אם מערכת חיסונית חלשה. האם אפשר לחסן אותו? תודה
שלום בן, בהנחה שפרט ל-PFAPA אין מחלות נוספות, יש לזכור שב-PFAPA מערכת החיסון אינה מוחלשת אלא בדיוק להיפך. לפיכך אין סיבה לא לחסן. ממליץ לייתר ביטחון לקבל גם את אישור רופא הילדים שאין סיבה אחרת. בברכה, פרופ' אמריליו