אפ אמ אפ טיפול בכולכיצין
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי דוקטור הילדה שלי לוקחת 1 מג קולכיצין מדי יום בגלל אפ אמ אפ כבר שנתיים. לאחרונה יש לה נשירה מהראש האם זה קשור לכדורים? ואם כן מה ניתן לעשות?
שלום אליהו, ראשית יש להבין האם מדובר באיי קרחות או בנשירת שיער לא ספציפית. כולכיצין במינון גבוה עד כדי רעילות, תואר ככזה שיכול לגרום להתקרחות, אך לא כולכיצין במינון רגיל. בכל מקרה מציע שרופא הילדים יבצע בדיקה ובמידת הצורך יפנה לרופא עור. בברכה, פרופ' גיל אמריליו - ראומטולוג ילדים