תסמונת פאפא אצל ילד בן 6
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הבן שלי סובל מגיל 3 מפאפא שכולל חום כאבי בטן ורגליים היום הוא בן 6 בשנה אחרונה היינו מטופלים אצל הומאופת וחצי שנה אחרונה הוא ללא התקף אבל לפעמים מתלונן רק על כאבי ברך ובטן לא חזקים כמו שהיה לו בזמן התקף רציתי לדעת האם יש קשר בין זה לתסמונת? תודה למענה
שחר שלום, איני רואה קשר ישיר בין כאבי הגפיים למחלת PFAPA שכן מחלת החום החוזרות אינן קיימות יותר, אבל בכל מקרה אני חושב שכדאי לברר את הסיבות לכאבים שכן יש סיבות רבות אפשריות. אנא פנו לרופא הילדים. בברכה, פרופ' אמריליו - ראומטולוג ילדים