שאלה נוספת לגבי קולכיצין
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לשאול גם- האם נטילת אנטיביוטיקה במקביל לקולכיצין עלולה להפחית את השפעתו במניעת פי-פאפא? אין לנו כרגע צורך באנטיביוטיקה זו שאלה תיאורטית כמובן שבמקרה הצורך באנטיביוטיקה - ניתן אותה השאלה מעניינת אותי באופן כללי תודה מראש
שלום חנה, כיוון שבמחלת PFAPA אין מעורבות של חיידק, הרי שמתן אנטיביוטיקה אינו עוזר כלל. לא בטיפול ולא במניעה של התקפים, ולכן גם לא עם נטילה של כולכיצין במקביל. בברכה, פרופ' גיל אמריליו - ראומטולוג ילדים