מחלת קוואסקי - שאלה...
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יש קשר בין סטרפטוקוק למחלת הקווסאקי? שואלת עבור בני בן ה3.5 שאובחן לפני שבועיים עם סקרלטינה בעקבות פריחה ומשטח גרון חיובי לסטרפטוקוק. השלים 10 ימים אנטיביוטיקה וכעת מרגיש נפלא. עכשיו אנחנו שמים לב לקילוף ב3 אצבעות בידו. האם יש סיכוי שזה קווסאקי?
שלום שירן, זיהום בחיידק הסטרפטוקוק יכול בהחלט לגרום לתפרחת עורית ולקילופים בקצות האבצעות. כדי לאבחן מחלת קוואסקי ישנם קריטריונים קליניים ברורים ובראשם חום מעל 5 ימים לפחות. כדי לוודא שלא מדובר בכל זאת במחלת קוואסקי אנא התייעצי עם רופא הילדים שלך. בברכה, פרופ' אמריליו - ראומטולוג ילדים