חיסון הפטיטיס בי פגום וכאבי גדילה
דיון מתוך פורום ראומטולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן השש קיבל לצערנו את החיסון הפטיטיס בי הפגום- Sci-B-vac. הוא סובל בעיקר מ"כאבי גדילה" האם נוכל להעזר בך כדי לברר האם שני הגורמים האלו קשורים או לא? תודה מראש
גם בני נפגע מהחיסון הפגום, רוב הילדים הפגועים סובלים מכאבי רגליים, גם ביום ואף במהלך הלילה, כדאי שתיכנסי לקבוצה החיסון הפגום בפייסבוק, יש שם כמה פתרונות אפשריים שאמהות אחרות ניסו והצליח להן.