ניתוח - בארץ או בחו"ל
דיון מתוך פורום אפילפסיה בילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 13.5 חולה באפילפסיה חלקית מורכבת מזה כ9.5 שנים. לא מאוזנת ומפרכסת יומיום כולל צברים של התקפים שמגיעים לעשרות רבות ונעצרים רק עם בוקולאם. מושתלת קוצב וגאלי ללא הועיל. כעת ממליצים לנו על ניתוח באיכילוב. בשלב ראשון ניטור פולשני, ואח"כ בהתאם לממצאים אבלציה בגלי רדיו/צריבה בלייזר/כריתה. שאלתינו היא האם אתה יודע כמה ניתוחים כאלו כבר נעשו באיכילוב וכמה הם מיומנים וטובים בניתוחים אלו