תוצאות eeg לילד בן 9

דיון מתוך פורום  אפילפסיה בילדים

30/12/2020 | 08:06 | מאת: אסנת

שלום ד"ר. בני בריא. לאחר השתתפות בחוג ריקוד של שעה בחוץ,הרגיש כרגיל אכל ושתה - איבד הכרה לראשונה. לא הינו לידו אך לפי עדות אחותו ואבא של חברה לא ומאחר ולא זכר שראה שחור או הרגיש שהולך לפול,וכן לקח לו כשעתים להתאושש ( עיפות רבה,לא דיבר כשעה) הופננו לברור. אקג ואקו לב תקינים. להלן תוצאות eeg בשינה עם חסך שינה ללא תרופת שינה. אשמח לדעתך - האם ניתן להסיק שאין בעיה נוירולוגית?. כמובן שנחזור לרופאה המפנה. תודה.

שלום רב אכן בירור לבבי במקום , יש להשלים הולטר יש מקום להערכה נוירולוגית . לא הצלחתי לפתוח את הקובץ , אך זה לא תחליף לייעוץ , ( גם אם תקין דורש בירור) בברכה ד"ר אלי הימן

30/12/2020 | 08:33 | מאת: אסנת

תודה על תגובתך כותבת כאן להשלמת המידע שידוע עד כה בeeg בערנות נרשמה םעילות רקע אחורית 10 לשניה,סמטרית,מגיבה לפתיחת עינים.בטא קדמית סמטרית. לסרוגין נרשמו גלים בתדר 4-6 לשניה על פני האזור הטמפורלי מימין. ללא שינוי בגרוי אור או נישום יתר. בשינה- נרשמו שלבים 1-2 עם פעילות תטא ודלטא דיפוזית ,גלי v לרוב סמטרים אך לסרוגין עם אמפליטודה גבוהה יותר משמאל,כמו כן נרשמו כישורי שינה סמטרים וסנכרונים. לסיכום- תרשים ערנות ושינה. איטיות טמפורלית ימנית קלה בלתי קבועה. ללא עדות לפעילות אפילפטיפורמית חד משמעית.

מנהל פורום אפילפסיה בילדים