התקף בשינה למי עלי לפנות

דיון מתוך פורום  אפילפסיה בילדים

18/01/2019 | 00:51 | מאת: מיכל

שלום בני בן 9.5. ב8 חודשים האחרונים הוא קם אחת ל3 שבועות או חודש ומתחיל ללכת ולבכות לפתע מתחיל לצרוח לקפוץ לרוץ על הספות להשתולל לזרוק דברים להרביץ לי או לבעלי בעלי תופס אותו מספר דקות תוך כדי שהוא בוכה אמא תעזרי לי את לא אוהבת אותי אבא אתה לא רואה שבאים להרוג אותי נופלים עלי אבנים ממש בבכי וכולו מזיע ומפוחד פותח את החלון (אני גרה בקומה גבוהה) עד שנרגע והוא נרדם חזרה. הוא מזהה אותנו אך לא מגיב כאדם ער הוא עושה דברים מסוכנים והוא לא זוכר כלום בבוקר. ככה כל פעם..רופא המשפחה הפנה אותנו לבחינה נוירולוגית...מהי התופעה הזו האם מדובר בביעותי לילה או בבעיה נוירולוגית? האם יש לפנות גם לפסיכיאטר?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב בהנחה שמדובר בילד עם רקע רפואי /רגשי תקין, תופעה זו קרוב לוודאי שפירה ואינה ביטוי של תהליך חולני . חשוב להבין היטב את נסיבות ההתעוררויות ולאפיין אותם , להעריך את איכות השינה , האם קיימת הפרעת שינה מסיבה כל שהיא התורמת לכך, ועוד שאלות נוספות. בברכה ד"ר אלי הימן

21/01/2019 | 07:13 | מאת: מיכל

בוקר טוב תודה על תגובתך. הרקע הרגשי והרפואי תקין. הוא ילד חרדתי קצת. תמיד היה לו פחד מחלומות גנבים וכו היתה תקופה שביקש שנהיה איתו בזמן מקלחת או התלבשות שלא ייכנס גנב. למי עלי לפנות לבדיקת הנושא?איך נדע שלא מדןבר באפילפסיה?

מנהל פורום אפילפסיה בילדים