המסה של חומצה היאלורונית
דיון מתוך פורום טיפול בקמטים ועיבוי שפתיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, השאלה שלי כזו , כמזריקים חומצה היאלורנית, ועבר זמן של 3 חודשים האם אני עדיין יכולה להמיס/להסיר? והאם אפשר להמיס חלק ממנה או כשמורידים חייב להמיס את כל מה ששמו? הוזרק באזור מתחת לעיניים והגיע טיפה ללחישמתחת לעין. בצד אחד טיפה יותר מהשני. אשמח לתשובה . תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי דנה ניתן להמיס חומצה לאחר 3 חודשים בתנאי שמרגישים וממששים את זה. נהוג להמיס בהדרגה עם כמות קטנה יחסית ואם צריך לחזור על הפעולה, ולכן יתכן וזה ימיס רק חלק .