העלמת קמטים
דיון מתוך פורום טיפול בקמטים ועיבוי שפתיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
proskin מציעים טיפול להעלמת קמטים וחידוש העור והצערתו ללא זריקות אלא ע"י טיפול חיצוני באמצעות מכשיר אפליקטור בטכנולוגיית core. מבקש את חוות דעתך בעניין. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש מגוון רב של מכשירים בטכנולוגיות שונות לטיפול במרקם עור הפנים. רובם גורמים לשיוף עדין ועל ידי כך להשטחת קמטוטים. ככל שהמכשיר חודר יותר לעומק יש שיפור במרקם וזאת בתנאי שהרופא מבין מה הוא עושה מניח שזה יעיל לקמטים עדינים. בדרך כלל קמטים עמוקים דורשים חומר מילוי. תנסי דבר עם מטופלים שעברו את ההליך.בהצלחה