שאלה לגבי חומצה היאלרונית
דיון מתוך פורום טיפול בקמטים ועיבוי שפתיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר , אני בת 23 וסובלת מדלקת מפרקים וכתוצאה מכך נוטלת תרופות מרשם (פרדניזון,מתותרקסאט,פלקוויניל) מניחה שאתה מכיר אך בכל זאת זה סטרואידים ותרופות המדכאות את המערכת החיסונית .. האם אני יכולה לעבור מילוי שפתיים או שקעי עיניים? תודה רבה
היי אניס רצוי כמובן להתייעץ עם הראומטולוג המטפל אבל למיטב ידיעתי אין מניעה. רק לקחת בחשבון שיתכנו בצקות באזור ההזרקה ואולי יותר שטפי דם מהרגיל(מניסיוני). מומלץ כמויות קטנות ואם ניתן עדיף להשתמש בקנולה
תודה רבה על התגובה. 2 רופאים אמרו שכן ו2 רופאים אמרו שלא.. למה השוני בדעות? והאם אתה מבצע גם את הטיפולים האלו? אם כן אז אשמח למספר טלפון