צביעת שיניים ממי פה רפואיים

דיון מתוך פורום  שיקום הפה - פרוסתודונטיה

29/06/2017 | 08:04 | מאת: אורית

אני אמורה לעבור חשיפת שיניים ורציתי לשאול האם בדרך כלל אחרי החשיפה משתמשים שוב במי פה רפואים לחיטוי שיצבעו את הפה במיוחד פוחדת כי שבוע לפני החשיפה אמורה לעבור ניקיון אצל שיננית והכל נקי יהיה שוב שיניים פחות יפות בבלל צביעת שיניים או הסיכוי שזה ייצבע פוחת בגלל שרק הייתי אצל שיננית והפה נקי סיכוי פחות שזה ייצבע בזכות זה?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, אני מניח שדובר בחשיפת שתלים ולא שיניים. מכל מקום - ההחלטה אם להשתמש במי פה מחטאים או לא היא בידי הרופא/ה המבצע את החשיפה. לצערי, אין לי שום יכולת לדעת מה מצב בריאותך, בכמה שתלים מדובר, מה רמת הסיכון לזיהום אצלך, עד כמה החשיפה תהיה גדולה או קטנה ועוד פרמטרים שמכתיבים את ההחלטה ביחס לשימוש בתמיסות מחטאות בפה. דברי על כך עם הרופא/ה המיועדים לבצע את הפרוצדורה. אני בטוח שהם ינחו אותך באופן נכון מתוך הכרות איתך ועם מצבך.

29/06/2017 | 15:50 | מאת: אוריתהשאלה

השאלה האם בטוח מי הפה הרפואיים צובעים את השיניים או לא ואם היגיינה שעושה שיננית כמה ימים לפני הסיכוי פוחת?

כלורהקסידין הנמצא בתמיסות חיטוי לפה יכולות לצבוע שיניים. אבל זה תלוי בכמה זמן משתמשים בתמיסה, ברמת ניקוי השיניים שלך, בכמות הצביעה הקיימת על השיניים, בצורת הנשימה שלך (עד כמה את נושמת מהפה) ועוד. כאמור - הייתי פונה לרופא/ה השיניים שלך ושואל אותם ביחס לצורך בכלל בתמיסה מסוג זה אצלך.

מנהל פורום שיקום הפה - פרוסתודונטיה