ייעוץ מורכב נער בן 14
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נער בן 14 עם טיקים מגיל קטן ו קשב וריכוז והיפראקטיביות שהתמתנה לאחרונה תסמיני או סי די וצורך להתנתק ולהגיד שמות של חברים שלו שמה יקרה משהו רע. מתסכח אותו ומוציא אותו מאיזון.ההתנתקות מלחיצה אותנו ייתכן וזה הפרעה דיסוציאטיבית???החכנו לשני פסיכיאטרים ילדים שאבחנו רק אוסידי אחד נתן אנפרניל 25 מג השניה םריזמה 20 מג ..מה לדעתך עדיף בנתחשב בטיקים?
יש לפנות לפורום פסיכיאטריה של הילד והמתבגר, היות ופורום זה הוא בהנהלת רופא לפסיכאטריית מבוגרים. לא שאני מהנהלת הפורום ורק כותב זאת בהסתמך על תשובות של הרופא לשאלות נוספות שהתפרסמו בפורום של ילדים פחות מ18. הרבה הצלחה ובריאות, מני.
נכון