מסרסים אותי באיתנים לא יכול להביא ילדים לעולם
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נותנים תרופות המסרסות הבן אדם תופעות לוואי לשון יוצאת החוצה מידי פעם עצבות גדולה במקום לשיר בוכה מה לעשות עכשיו? האם זה חוקי?!
יש להתלונן על כך למנהל המחלקה. אם לא יתן מענה, לפנות למשל לאגודה לזכויות האזרח. בהצלחה
שלום, שלום דר אתה מכיר את אח רמי? ואיך אני יכול להגיע אליך בכדי לעזור לך?
אני לא דוקטור ואני כאן בשביל לעזור לך ולא אתה לי, פשוט כי אני לא צריך כרגע עזרה. תודה ויום טוב.
האם מדובר בתופעות לואי תרופתיות?