תחת לוסטרל 150 מ"ג 44 יום
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשל הפרעת פניקה,לוקח לוסטרל 150 מ"ג משך 44 יום. בבוקר(כל בוקר!) עדיין מופיע התקף חרדה וחרדות משמעותיות עד שאני לוקח בשעה 10.30 בבוקר קלונקס 0.5 מ"ג ויש רגיעה בחרדות עד שעות הצהריים. בערב חוזרת החרדה. האם יש טעם להמתין עוד טרם קביעת פגישה עם הפסיכיאטר כיון שתרופות מסוג זה מתחילות להשפיע על דיכאון לאחר 3- 4 שבועות ואילו על חרדה לאחר 6- 8 שבועות ואף יותר?
כל עוד החרדה פעילה טוב להיות בביקור אצל הפסיכיאטר אחת לחודש או לכל היותר חודשיים, כך שאתה כבר יכול לקבוע אליו פגישה. בהצלחה! מני.
כלומר- לא צריך לחכות עד שהחרדה תיעלם לגמרי, אלא גם בין לבין טוב ורצוי להיות במעקב.
נכון