סרוקוול ואינווגה.....................
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לוקח אינווגה 9 מ"ג וטגרטול 800 מ"ג cr ולוסטרל 100 מ"ג (הורד מ200 מג) ומירו 30 מ"ג לטיפול בסכיזופרניה כולל תסמינים שליליים מובהקים של המחלה ולטיפול בדיכאון וחרדה וocd ללא הצלחה בטיפול בתסמינים שליליים ובדיכאון ובהרגעה והגעתי למבוי סתום , מעוניין לחזור לסרוקוול במקום אינווגה וליטול ציפרלקס במקום לוסטרל ? האם זה צעד נכון ? האם יש יתרון לסרוקוול במקום אינווגה? יש לציין שעם אינווגה אין לי מחשבות פסיכוטיות אבל יש לפעמים התפרציות כעס, האם יש יתרון לציפרלקס במקום לוסטרל? לכמה מ"ג סרוקוול מקבילים 9 מ"ג אינווגה ? בתודה
אני מסרב ומפחד מלקחת לפונקס בגלל תופעות הלוואי שלה ? האם אפשר לשלב אינווגה 6 מ"ג וסרוקוול 200 מ"ג או אינווגה 3 מ"ג וסרוקוול 400 מ"ג? תודה
מני תענה בבקשה
איני יודע, מצטער. יש לחכות למענה הדוקטור.
השילובים הללו אפשריים אך הטיפול בלפונקס עולה על כולם!