לוסטרל השפעה לאחר חודש וקצת?
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום.מזה 39 יום לוקח באופן מסודר סרנדה 100 מ"ג לטיפול בהתקפי פאניקה מתמשכים שהובילו בהמשך גם לדיכאון. יש שיפור בתסמיני הדיכאון אבל עד עכשיו אין שיפור מובהק או יציב עם התקפי הפאניקה. האם מוקדם מידי לצפות לתגובה מלאה של התרופה או שאחרי חודש וקצת אם עדיין אין השפעה אז כנראה שלא תהיה גם אם נמתין עוד חודש?
עוד שבוע אם לא יעזור כדאי כבר לפנות לרופא שלך להוספה על כדור זה. מאחר והועיל לדיכאון, לכאורה אין סיבה להפסיקו. בהצלחה.
כדאי להמתין