יצאתי מאיזון תרופתי ולא מצליח לחזור אליו
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בן 42. על רקע דכאון וחרדות נטלתי פבוקסיל 300 מג ליום במשך 11 שנה עד שהפסיקו להשפיע והתחלתי לחוות חרדה גופנית מדי יום וכל היום (דופק מורגש בכל הגוף, חום בגוף, לחצים בראש). לאחר נסיונות של תרופות רבות במשך שנתיים הצלחתי להתייצב שוב על שילוב של סרוקסט 30 וסימבלטה 60 וזה החזיק די טוב במשך 8 שנים אך פגם קשות בחשק המיני. בעצת הפסיכיאטר הסימבלטה לבדה הוחלפה לוולבוטרין 150 (סרוקסט נשאר 30) אך מאז הירידה ההדרגתית בסימבלטה אני שוב חווה את הדופק בכל הגוף והלחצים בראש. חזרתי ל"מינון המנצח" שעבד 8 שנים (סימבלטה 60 וסרוקסט 30) אך עדיין אני סובל מאותן תופעות פיזיות. היו ימים קצת יותק קלים אך עדיין חצי או רוב השבוע בהרגשה רעה והומלץ לי להעלות את הסימבלטה ל90. כבר שבועיים עם המינון הזה ואני מרגיש ממש לא טוב מבחינת הדופק והלחץ בראש. חצי קלונקס קצת מקהה את ההרגשה אך מרדים מאד אני די חסר אונים. מה עלי לעשות? תודה !
נדמה לי שהסיפור מורכב מכדי לתת מענה בפורום, ועל כן יש לפנות בהקדם לרופא שלך. סמוך עליו ותעשה מה שהוא יגיד. בהצלחה והרבה בריאות.
לגשת לרופא! בהצלחה!